meedoen, inschrijven ?

INSCHRIJVEN?

DAT KAN VIA ONDERSTAANDE LINK

INSCHRIJFINFORMATIE

Wil jij komen handballen bij Blauw Wit? Niet moeilijk!

Lid worden is niet zo moeilijk. Via deze link kom je bij het inschrijfformulier, vul het in en stuur het naar ledenadministratie@hvblauwwit.nl.  Wij zorgen dat je ingeschreven wordt en bevestiging hiervan krijgt. Mocht je vragen hebben dan kunnen deze via dat zelfde mailadres gesteld worden. Trainingstijden en locaties zijn terug te vinden op deze website.

Welke  leeftijd en wat kost het per kwartaal?

Dankzij de inzet van vrijwilligers, diverse acties en sponsoren proberen we ons lidmaatschap toegankelijk te houden voor iedereen. Onderstaand is een overzicht van de leeftijden en de prijzen per leeftijdscategorie. Sinds kort werken we met automatische incasso. Dat is voor iedereen makkelijk!

Kabouters   (6 jaar en jonger)   € 10,00

F-jeugd         (7 en 8 jaar)              € 30,00

E-jeugd         (9 en 10 jaar)           € 33,00

D-jeugd        (11 en 12 jaar)        € 36,00

C-jeugd         (13 en 14 jaar)        € 40,00

B-jeugd         (15 en 16 jaar)        € 43,00

A-jeugd         (17 en 18 jaar)        € 46,00

Senioren     (19 jaar en ouder)   € 56,00

Niet zo zeker? Eerst proberen? Dan kan!

Handbal is hartstikke leuk en bij Blauw-wit is het de bedoeling dat iedereen op ieder niveau mee kan doen. Ben je toch nog niet helemaal zeker of handbal echt bij jou past?  Kom dan 3 proeflessen gratis meedoen. Kijk op deze website wat de trainingstijden zijn die bij jou passen en meld je bij de training. Iedere trainer/trainster zal je verwelkomen en kort introduceren in de gang van zaken. Er is ook een formulier om je aan te melden bij proeflessen. (binnenkort komt deze ook op de website.)Als je weet met welk team je mee wil trainen, geef dit aan in het formulier. Als je dit nog niet weet, kijken wij welk team het beste passend is voor jou!

HVBW NIEUWSBRIEF

meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte!